The Road Song Book- Amadeo Bonaiuto

Amadeo Bonaiuto

New member
My name is Amadeo Bonaiuto. I'm an Argentinian trumpeter based in Berlin. On October 31st,2026, my trilogy, a book titled "Beyond Musical Borders", will be released by Wolke Verlag. The first volume contains my own compositions. Here I'm sharing only their chord progressions as play-along tracks to explore and create your own interpretations. Keeping the tempo always at 100 and the eighth notes perfectly even is a deliberate choice: the book is meant to invite everyone to create their own version of the music. Thanks so much for reading. Warm regards.
Amadeo Bonaiuto

The Road Song Book. Amadeo Bonaiuto (26)

1. 1-8 Am - Amadeo Bonaiuto
2. 2- A Brass tree - Amadeo Bonaiuto
3. 3-A Mederos - Amadeo Bonaiuto
4. 4- Antagonico - Amadeo Bonaiuto
5. 5- Busking Blues - Amadeo Bonaiuto
6. 6- Cinco Hojas De Menta - Amadeo Bonaiuto
7. 7- Diablo De Carnaval - Amadeo Bonaiuto
8. 8- Distancia - Amadeo Bonaiuto
9. 9- En Viaje - Amadeo Bonaiuto
10. 10- Franco Song - Amadeo Bonaiuto
11. 11- Incertidumbre - Amadeo Bonaiuto
12. 12- Inocentes Gotas - Amadeo Bonaiuto
13. 13-Let's Talk - Amadeo Bonaiuto
14. 14- Lo Que Resuena - Amadeo Bonaiuto
15. 15- Mi ha detto Lui - Amadeo Bonaiuto
16. 16 - Ogni mood - Amadeo Bonaiuto
17. 17-On Roscherstrasse - Amadeo Bonaiuto
18. 18- Pensamientos en U 7 - Amadeo Bonaiuto
19. 19 -Poco Loco - Amadeo Bonaiuto
20. 20-Saudernow - Amadeo Bonaiuto
21. 21 - Terza Riga - Amadeo Bonaiuto
22. 22 - Un Pasillo Con Un Mapa - Amadeo Bonaiuto
23. 23 - Un Tiempo - Amadeo Bonaiuto
24. 24- Una Flor Amarilla - Amadeo Bonaiuto
25. 25 - Ushuaia - Amadeo Bonaiuto
26. 26 - Vidala Rubic - Amadeo Bonaiuto

Last edited by a moderator:
Helpful info
Chart Layout Conventions

Best to write charts using one of the editor’s built-in templates. I usually use 48 bars, sometimes 96.

S and N (Small/Normal chord-font size)

Because many users have small-screen devices, it's always best to use the small chord-font only when neccessary for readability.

Thanks for sharing your “exercises”.

Please announce here when your “songs” are available.

:))BOB

My name is Amadeo Bonaiuto. I'm an Argentinian trumpeter based in Berlin. On October 31st,2026, my trilogy, a book titled "Beyond Musical Borders", will be released by Wolke Verlag. The first volume contains my own compositions. Here I'm sharing only their chord progressions as play-along tracks to explore and create your own interpretations. Keeping the tempo always at 100 and the eighth notes perfectly even is a deliberate choice: the book is meant to invite everyone to create their own version of the music. Thanks so much for reading. Warm regards.
Amadeo Bonaiuto

The Road Song Book. Amadeo Bonaiuto (26)

1. 1-8 Am - Amadeo Bonaiuto
2. 2- A Brass tree - Amadeo Bonaiuto
3. 3-A Mederos - Amadeo Bonaiuto
4. 4- Antagonico - Amadeo Bonaiuto
5. 5- Busking Blues - Amadeo Bonaiuto
6. 6- Cinco Hojas De Menta - Amadeo Bonaiuto
7. 7- Diablo De Carnaval - Amadeo Bonaiuto
8. 8- Distancia - Amadeo Bonaiuto
9. 9- En Viaje - Amadeo Bonaiuto
10. 10- Franco Song - Amadeo Bonaiuto
11. 11- Incertidumbre - Amadeo Bonaiuto
12. 12- Inocentes Gotas - Amadeo Bonaiuto
13. 13-Let's Talk - Amadeo Bonaiuto
14. 14- Lo Que Resuena - Amadeo Bonaiuto
15. 15- Mi ha detto Lui - Amadeo Bonaiuto
16. 16 - Ogni mood - Amadeo Bonaiuto
17. 17-On Roscherstrasse - Amadeo Bonaiuto
18. 18- Pensamientos en U 7 - Amadeo Bonaiuto
19. 19 -Poco Loco - Amadeo Bonaiuto
20. 20-Saudernow - Amadeo Bonaiuto
21. 21 - Terza Riga - Amadeo Bonaiuto
22. 22 - Un Pasillo Con Un Mapa - Amadeo Bonaiuto
23. 23 - Un Tiempo - Amadeo Bonaiuto
24. 24- Una Flor Amarilla - Amadeo Bonaiuto
25. 25 - Ushuaia - Amadeo Bonaiuto
26. 26 - Vidala Rubic - Amadeo Bonaiuto
Hi Amadeo,

Your list looks interesting. However, a song is contained its melody, whereas harmony is mutable. So I don't get the point of having chord progressions without the actual songs.

I'd be interested in seeing the melodies.

Cheers,
Jer

Información útil
Convenciones de diseño de gráficos

Lo mejor es crear los gráficos utilizando una de las plantillas integradas del editor. Yo suelo usar 48 barras, a veces 96.

S y N (tamaño de fuente de acorde pequeño/normal)

Dado que muchos usuarios tienen dispositivos con pantallas pequeñas, siempre es mejor usar la fuente de acordes pequeños solo cuando sea necesario para facilitar la lectura.

Gracias por compartir tus “ejercicios”.

Por favor, anuncien aquí cuando sus “canciones” estén disponibles.

:))CHELÍN
Muchas gracias por su consejo. Tengo una pregunta: estoy realizando los cambios que sugirió. ¿Se verán reflejados automáticamente o debo volver a subir la carpeta completa? ¡Muchas gracias!

Hola Amadeo,

Tu lista parece interesante. Sin embargo, una canción se define por su melodía, mientras que la armonía es mutable. Por lo tanto, no entiendo el sentido de tener progresiones de acordes sin las canciones en sí.

Me interesaría escuchar las melodías.

Salud,
Jer
Hola Jer. Muchas gracias por tu pregunta y por tomarte el tiempo para comentar. Esta colección forma parte de un libro protegido por el acuerdo de propiedad intelectual con mi editorial, por lo que no puedo compartir las melodías públicamente. Como mencioné, el libro se publicará el 31 de octubre y también servirá de base para una serie de talleres. Quienes asistan a los talleres o adquieran el libro tendrán acceso a esta colección de pistas para tocar junto con la música. La idea principal no es presentar canciones terminadas, sino proporcionar estructuras armónicas que los músicos puedan interpretar, transformar y desarrollar creativamente. Gracias de nuevo por tu interés

Muchas gracias por su consejo. Tengo una pregunta: estoy realizando los cambios que sugirió. ¿Se verán reflejados automáticamente o debo volver a subir la carpeta completa? ¡Muchas gracias!

In this case, I think the best way to correct multiple charts in a new playlist is to edit each chart you wish and then repost the playlist.

Hola Jer. Muchas gracias por tu pregunta y por tomarte el tiempo para comentar. Esta colección forma parte de un libro protegido por el acuerdo de propiedad intelectual con mi editorial, por lo que no puedo compartir las melodías públicamente. Como mencioné, el libro se publicará el 31 de octubre y también servirá de base para una serie de talleres. Quienes asistan a los talleres o adquieran el libro tendrán acceso a esta colección de pistas para tocar junto con la música. La idea principal no es presentar canciones terminadas, sino proporcionar estructuras armónicas que los músicos puedan interpretar, transformar y desarrollar creativamente. Gracias de nuevo por tu interés

I understand your intentions.
Usually when someone posts an “original’ chord chart, I reply with this:

Your original songs are welcome, but without context, they’re just random chords.
When sharing songs of your own composition, if you could include a link to either an audio file or YouTube, your original chord chart would have some context for others.

Thank you

Back
Top Bottom